Barn som inte äter

Vad kan jag göra om mitt 10-åriga barn inte vill äta?

Barn som är ovilliga att äta eller dricka kan gamingmuggen Sip2play vara en lösning. Denna revolutionerande är designad för att göra intaget roligt och engagerande. Genom att kombinera nöje med näring hjälper muggen barn att öka sitt intag av vätska och energi på ett roligt och engagerande sätt, vilket gör den idealisk för barn som är tveksamma till att äta och dricka.
Bild som visar processen för att spela spelet: Ange önskad volym för vätskeintag, fyll muggen med valfri dryck, starta spelet på en mobiltelefon eller surfplatta, och efter några minuters speltid når användaren spelets mål.

Gör så här:

  1. Ange målvolymen som ska
    drickas.
  2. Fyll muggen med näringsdryck,
    saft, mm.
  3. Starta appen på mobilen eller
    surfplattan.
  4. Efter någon min speltid, nårs
    spelets mål.
  5. Målvolymen är nu uppnådd och
    spelat klart!
Se mer teknisk info

Så här fungerar spelmuggen

Denna unika mugg, Sip2play kombinerar spel och dryckesintag. Barnet styr spelet "Kai och Drömriket" eller "Kai och Energijakten" genom att dricka från muggen, vilket hjälper dem att uppnå sina dagliga vätske- och energimål på ett spelaktigt och interaktivt sätt.

Tekniska specifikationer

Muggen är utrustad med en högkänslig sensor och backventil som säkerställer en omedelbar respons på varje sug, perfekt för interaktivt engagemang.
Så här fungerar Sip2play

Vad våra användare säger om Sip2play-muggen

Bild som visar en sprängvy av Sip2play-muggen

Direkt och positiv spelreaktion!

Muggen är utrustad med en högkänslig sensor och backventil som säkerställer en omedelbar respons på varje sug, perfekt för interaktivt engagemang.

Automatisk justering av målvolym

Sip2play-muggen justerar automatiskt den önskade mängden vätska som barnet behöver dricka, vilket gör den idealisk för barn som behöver öka sitt intag av näring och energi.
Se mer teknisk info

Uppskatta varje framsteg

För föräldrar till barn som är ovilliga att äta eller dricka erbjuder Sip2play en spelbaserad lösning som är både rolig och fördelaktig för barnets hälsa och välbefinnande. Upplev hur vårt engagerande spel kan transformera ditt barns dagliga rutiner!
Se mer om spelen
Bild från spelet Kai och Energijakten som visar spelet där ditt barns huvudmål är att fylla upp batteriet
Målstegespel

Automatisk målvolym

När batteriet är laddat innebär det att den angivna målvolymen för vätskeintag också är uppnådd. När användaren lyckas ladda batteriet helt, justerar systemet automatiskt upp målvolymen något. Eftersom en spelsession bara varar några minuter, är det enkelt att integrera detta spel i den dagliga rutinen.
Läs mer om spelet Kai & Energijakten